Sunday, December 18, 2005

My gallery

Was working on the gallery of my website on Saturday thus now you can see some of my sketches in a relatively good layout.
I just want to let you know that I'll just post all of my art work there, including my pieces for Illustration Friday. So, guys, my sketches cannot be found here anymore.
Here again the URL of my gallery: http://www.merlyna.org/blog/gallery
Enjoy!

5 comments:

Patricia Astrid said...

Keren Mer!!! Dijual nggak sketches-nyaaa ... nyambi aja deh jadi artist.

Haha bener gua penderitaan dimake-up, sampe sekarang alis gua masih berantakan nih, tapi aslinya gua lumayan juga kok huahahaha (narsis dot com :)

mer said...

elu mau jualin, Patsy?...:)

iya, percaya deh gue, elu lumayan juga aslinya... meni ngga mau rugi euy.. haha.

ANonymous said...

Selamat Natal dan Tahun Baru, Mer. Tahun kemaren ikut teater natal, tahun ini apa ya?

Patricia Astrid said...

Hai Mer, merry Christmas and Happy New year yah, semoga berkat Tuhan makin melimpah. di LA ngapain natalnya, nggak makan manisan orang Mexico kan hehe :)

merlyna lim said...

AN: Thank you. Met Taun baru ya.... tahun lalu ngga ikutan teater ah cuma nonton. Tahun ini... aku ikutan sesuatu.. nanti cerita deh..:P

Patsy: Thank you ya... Merry Christmas & Happy New Year to you too. Merry Christmas gue bukan ber-manisan-Mexico tapi ber-waffle-ria, terus abis gitu ber-banjir-ria.. hehe.