Friday, April 08, 2005

lieur en jangar

hayang meuli sapatu beureum
kalah manggih sandel swallow
sirah teu benjut panon teu beureum
kuring lieur teu puguh la yauw

keur dahar jengkol di parapatan
dibaledog ku sandel swallow
sirah jangar otak teu jalan
ngeblog teh jadi kararacow

ensekede, april 05

11 comments:

emaq said...

u'r really somebody,mer...u speak sunda as well? a.w thank's utk comm.nya di "pondok" emaq.sering2 singgah ya & tlg koreksi emaq akan sangat senang

merlyna lim said...

Maq, saya "native speaker" basa Sunda..:)
oh ya, tentu saja saya pasti sering singgah di pondok emaq..

yulian firdaus said...

sendalna disemur geura, dituang sareng 'angeun taraje'

-rino said...

baru tau di enskede teh aya sendal swallow jeung jengkol.

mellyana said...

awasss, kena sambittt *kekekek*

Anonymous said...

kararacau memang... hehehe lucu bener 'puisi'nya. ingat emak di Bdg, bukan yg di DC lho..
doel

merlyna lim said...

jay: ulah kitu euy.. hoyong dicekok ku ceker kuda nya?
rino: jelas aya atuh neng, da enskede mah teu tebih ti dayeuh
melly: eeeit... teu kena euy!
doel: emakmu di bandung nih? apa beliau suka make sendal swallow?..:)

Sulfikar Amir said...

tak kusangka elo punya bakat berkabayan ria he he he...gw tinggal 9 tahun di bandung sampe skr cuma bisa bilang punten dan mangga doang.

Anonymous said...

ada dua blognya euy
doel

Imazahra said...

Dear Teteh,

Teh, ada terjemahannya dunk, saya kan bukan Sunda atuh, jadi gak ngerti apa yg Teteh tulis...

O iya Teh, aku udah tulis and publish tulisan2 baru diblogku, tapi kok gak appear yah, bisa bantu kasih saran, kesalahan teknis apakah gerangan yg telah kuperbuat?

Cheers,

Ima.

Anonymous said...

Laaaaaaah loba tataian lah.... urang ge jangaaaar yeuh....